En liten tripp

NU ska ni få veta vad jag har varit med om!
Idag klockan halv åtta ringde alarmet och jag segade mig upp. Gjorde mig iordning och gick ner och gjorde två mackor att ha som frukost i bilen. Sen tog jag ner Bella och släppte ut henne, tog in henne också och la henne hos Elin. Hon fick inte följa med och åka bilen idag.

Sedan satte vi oss i bilen och åkte. Klockan var då åtta. När vi hade åkt en stund bestämmde vi oss för att stanna för att äta frukost,


Nyköping stopp

Sedan fortsatte vi att åka, vi hade många mil kvar..


Hade med mig datorn, boken och solglasögon!


Saften gjorde min dag, helt klart!


Mot Stockholm, Södertälje eller Nynäshamn?


Ja, såhär kan man också se ut? ;)


Till detta stora stallet åkte vi. Detta är ena ridhuset, man kunde tydligen bo ovanpå.


Unghästar, skitiga.


Här kan man också bo, dessutom hagar precis utanför. Mysigt!


Jätte fint!

 


Här ibland finns den??


Jag är den lyckligaste personen i världen! :)


Så fiin! :)


Jag i mina glasögon faktiskt ;)


Datorn var med!


Natur, svårt att ta bra bild när pappa samtidigt kör.


Hm så gott!

Oj, detta blev visst ett väldigt långt inlägg med massa bilder. Sorry!
Men för er som inte förstått det har jag suttit 9 - 10 timmar i bilen idag och hämtat en transport! :) Jätte skönt att ha en egen, den står nu mera utanför här och ska användas flitigt! :)

 


Kommentarer
Postat av: Millan

Nice =) När blir första tävlingen i den nya transporten då? :D

2010-04-04 @ 22:04:34
URL: http://millanedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0