Dagen såhär långt

Visst är klockan mycket men min dag idag har varit helt okej. 
Började dagen med idrott då två av mina klasskompisar hade elevledd lektion, de hade innebandy, vilket var väldigt roligt :) 
Sen hade vi samhäll och då jobbade vi med att jämföra två tidningsartiklar, jag och Nea kommer jämföra aftonbladet och borås tidning. 
Sen hade vi mentorstid och efter det lunch. Sen hade vi svenska och vi fortsätter så fint skriva om våra högtidstal, ska jag nämna att jag inte kommer någonstans? Det är sjukt tråkigt ska ni veta!!

Sen hämtade pappa mig och så ner och boka en till körlektion, en lektion nästa vecka och en vecka där på! Sen ska jag boka veckan efter det, så får de rulla på :) Hur jag ska få pengar till de är nästa fråga! 

Sen till stallet och rida lite snabbt innan man fick en rejält arg mamma efter sig, jag stressade och stressade. Sen hem och jag lagade tradamacka, vilket gick sådär bra men jaja. Sen har jag suttit här i soffan och bara glott tv. Känns som något är på G i kroppen, förkylning eller något liknande, as skumt så jag bara slappar för att bli av med det! 

Imorgon kommer 9:orna på besök så då ska vi prata om UF företaget och lite sånt! Tråkig dag antagligen men tummen upp att vi får sluta tidigare! :) Då ska jag till stallet snabbt, fast jag åker nog hem först eller något sånt och sen hem och börja plugga på allt vi har nästa vecka, blää!

Kommentarer
Postat av: - ƒαтιмαѕωαяу «3

hej gmn , jag har inte bloggat på länge , men ja lovar o fortsätta läsa din blogg (:

nu när jag är speciellt igång (Y)



hoppas allt är bra med dig :)

2010-12-08 @ 22:51:23
URL: http://fatimaswary.blogg.se/
Postat av: Therese

Hehe då är vi två om att vara dåliga på att svara på kommentarer, men det händer ju så mycket annat runt om så.

Hur är det med dig?:)

2010-12-09 @ 15:56:32
URL: http://bondebrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0