Jag lever!


Lilla Murre!

Jag märker nu att det blir ganska dåligt med uppdate här från min sida. Jag lever faktiskt!
Igår jobbade jag verkligen bena av mig, seriöst? 8timmars långt arbete med endast 30min sitta ner och käka lunch. Det kallar jag jobb! Men jag ska inte nämna något i bloggen om kunderna men hallå? Vad finns det för personer egentligen??? SUCK!
Efter jobbet igår packade jag väskan och sen begav mig mot Emilia och där åt vi mat, pitabröd och kyckling av något slag och sen kollade vi på piraterna och sedan spelade vi monopool som jag var såå nära att vinna, eller i alla fall en stund innan vi slutade spela! Sen somnade vi nog inte förens typ 3. 

Idag så var de upp med tuppen och åka och träna för Marina. Seriöst, min häst har fan damp ibland alltså. Jag undrar ibland hur han tänker? I slutet efter typ 1 timma och 15min så funkade han helt ok. Efter det så var det mot stan och så körde jag min körlektion som gick fint! Ska kolla när jag ska jobba nästa vecka och förhoppningsvis kunna sticka in till stan snarast för att boka upp en till nästa vecka :) 
Sen efter det så gick jag till torgstallet och köpte lite mat och sedan gick jag till mammas jobb för att slippa vara ute i kylan. 
Sen mot körskolan igen och gå på körkortsteorin. 

NU är jag hemma igen och damn vad trött jag är. Det blir en kopp varm oboy nu och sedan ska jag nog installera The Sims 2 på denna dator och efter det blir det nog sängen ganska tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0