Jullov snart!

Nu har vi gått halva tiden av gymnasiet, vilket betyder att vi har halva gymnasietiden kvar. Tungt skulle nog många säga. Oerhört skönt skulle jag säga. Vi har så mycket kvar men ändå så lite, tänk vad tiden har gått snabbt och tänk då, vad tiden kommer gå fort nu! Vipps så stor vi där på trappan och sjunger och tycker livet inte kunnat vara bättre :)

Jag skulle inte vilja vara i tex min kompis Emilias sits, hon gick också i Varberg innan hon flyttade hem, dock alldeles för sent så hon hade ju ingen möjlighet att göra som jag, hoppa på en linje utan var tvungen att börja om nu i ettan. Alltså har hon myycket kvar!

Idag har jag varit och kollat upp mitt lilla finger som inte verkar vilja bli bättre. Har nu det i ett jätte stort fint paket runt två fingrar vilket gör det allt mer komplicerat. Jag har fått röntga det och hoppas snart på att få veta resultatet. Vore pricken över i:et om jag gick gips nu precis innan jul och allt, hm nej tack avstår nog detta!

Nu ska jag landa ner i soffan och proppa i mig god choklad, varning tjock? Nej! Sen blir det oboy med grädde och efter det sängen. Imorgon är det skola i typ 2 timmar sen är det efterlängtat JULLOV ;D

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. vad roligt! :)

2010-12-21 @ 21:52:25
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0