Lucia

 




Har precis kollat på lucia i skolan. Mycket fint :)
Nu ska vi sitta i skolan fram till 15.00 sen ska jag och mamma förhoppningsvis åka till Borås. Hoppas på lite shopping, behöver köpa en ny almenacka för min går ut nu 2010 och jag känner att det är massvis som händer efter jul som jag inte har koll på!
Sen måste jag nog inskaffa mej ett par nya jeans, ett av mina par har nämligen blivit för små, vet inte om det är jag som tvättat dåligt eller växt... Sen blir det lite julklappar också :) Sa jag att jag kommer bli fattig???

Igår tog vi kort på mej och min häst, har får ni ett smakprov.

Allt för mig så länge!


Kommentarer
Postat av: Anna is the shit!

Mjo! fast jag är ingen städmänniska haha :D

läget idag+

2010-12-13 @ 12:26:32
URL: http://litentorkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0