Orkar inte gå och lägga mig..

Orkar inte gå och lägga mig, verkar så himla jobbigt faktiskt och nu precis kom jag på att jag har ett nytt one tree hill avsnitt och kolla på tror jag! Tjoho nu blev allt så mycket bättre! Men orkar inte att det är skola imorgon, onsdag, torsdag och fredag även om mitt schema är rätt slappt :) 

Imorgon är det låååång dag och sen körteori efter det och sen blir det ridning på heasten! Imorgon ska jag och Emelie rida med tomteluvor om Emelie hittar sin!! 
Sen blir det hem och sova! Jobbig dag imorgon så lätt! 


Ibland får man lov att vara lite ego!



Kommentarer
Postat av: nadjamelzen

tillbaka från min bloggpaus med ny design.hoppas allt är bra med dej sötnos,puss!:)

2010-12-13 @ 22:41:49
URL: http://nudjjas.blogg.se/
Postat av: SIEL

haha jadåjadå, jag är inne på din blogg och läser :D

2010-12-13 @ 23:19:37
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0