Tvingade mig iväg

Till skolan och vipps har man varit i skolan i fyra timmar, sjukt vad tiden går fort. Snart är det lov och snart är det vår och sommar! Om jag längtar!
I alla fall, tog bussen hem och så lagade jag mig lite mat, blev spaghetti och grädde med falukorv och ärtor, mycket gott!
Sen satte jag mej vid datan och läste min nya bok, När jag hör din röst! Twilligt serien andra boken, mycket bra!
Sen kom mamma, dags att fara till stallet. Pewep gick bra i slutet och var lite stressad i början men i slutet gick han ganska avslappnat och fint.

Nu sitter jag hemma igen, sitter och kollar på familjen annorlunda och sen blir de nog en dusch och sen sängen.
Imorgon blir de till Dalum på morgonen för att ta nya prover, jätte skojj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0