Ännu en dag gjord

Dagen började med att jobba, 9.30 - 11.30 för då kom min syster och bytte av mig. Fanns inte så mycket att göra idag, tror inte så många ville ge sig ut i snön och åka med - 20 grader. Förstår dem!
Sen hämtade mamma och pappa mig och vi fikade i stallet hos Göran och Majvor, mums! De är alltid lika trevliga och glada! Jag trivs verkligen super duper mega bra i stallet!
Sen rida Pepsi som hade massa överenergi, jag visste inte vad jag skulle göra så det blev inte så långt pass.
Hem och dricka varm oboy, sen sova en stund och så blev de lax och ris.
Nu sitter jag och kollar på tv, ska nu gå upp och hämta hårddisken och lägga över en film som vi kan gotta oss framför. Imorgon blir det skola, pepsi och så sova!
Hoppas ni får en bra morgondag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0