En helt okej låt som blir bara bättre.

Jag ska försöka mig på något, kan bli väldigt roligt och se om det funkar.



Det funka ju rätt bra, nöjd! Tack så mycket för hjälpen! :)

Denna låt då, den blir bara bättre och bättre för varje gång jag lyssnar på den. Den får en att tänka tillbaka och den låter verkligen inte som en Melodifestival låt, nepp en hit skulle jag vilja säga och då nämner jag inte Melodifestival före utan en radiohit som kommer krossa hela världen. Denna tjej är otroligt duktig, fast frågan är. Kan hon sjunga någon mer låt än denna? Jaa det får vi ju hoppas. Och nästa år måste vi bli bättre att rösta fram rätt bidrag i Sverige så vi kan få åka till Tyskland och göra Sverige nöjda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0