Regnet öser ner!

Jag sitter i husvagnen och regnet öser ner utanför, fy det verkligen öser ner. Vart tog solen vägen?
Tänk ändå att det kan byta så fort?

Jag var på ganska bra humör tills jag läste ett mejl och insåg att jag inte hade några pengar på tävlingsdatabasen och det drogs pengar igår, gud vad surt det är alltså! Men nu har min snälla mormor satt in pengar så jag hoppas att de kommer kunna godkänna det! För på tävling vill jag verkligen!! :)

Nu ska jag, hm jag vet inte. Jag vet knappt vad jag ska göra, kanske sätta på en bra film och fördriva tiden lite med eller läsa min bok. Dessutom krånglar internet, gud jag är inte glad just nu.

Tänk att ett mejl kan göra min dag helt förstörd? Nåja, nu ska ni få sluta höra mina klaganden. Vi hörs senare! :)


Dessutom måste jag tillägga att ni är så underbara! Tack för alla söta kommentarer, ni gör mig glad varje gång jag läser dem! :)

Kommentarer
Postat av: Pam :)

sv: ska bara ta det lugnt typ, sjdå?

2010-05-15 @ 13:05:36
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0