Dag 11 - Mina syskon

Mitt syskon är en storasyster. Hon heter Elin och blev 20 i höstas. Just nu bor hon i London och jobbar som Aupair. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om henne, hon gick programmet estet - musik på gymnasiet och älskar att sjunga. 
När vi var små, jag typ ett halvår så körde min syster mig i en barnvagn. Kommer inte riktigt ihåg vad som hände men hon hade säkert jätte roligt. 
Ett annat minne sen när vi var små var när vi delade rum med hjälp av en vägg, vi hade varsitt rum men jag hade dörren ut till hallen. När jag var arg på Elin eller vi hade bråkat så fick inte Elin sätta sin fot i mitt rum, dvs att hon fick hoppa in och ut i sitt rum. 

Annars har jag inte så mycket mer minnen, men de med rummet är ett starkt minne!



Kommentarer
Postat av: Elin

HAHA! Jag pratade om när jag körde runt dig i barnvagn innan idag!

Men usch på bilden, kunde du inte valt något snyggare? Och lite mer minnen har du väl ändå om mig?! :O

2011-01-09 @ 23:52:13
URL: http://londonbyelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0