Dag 7 - Min bästa vän

Min bästa vän heter Emilia Edman, hon är född den 19 februari 1993. 
Vi började umgås när vi var fem år gamla, allt började med att vi började med hästar och jag fick rida hennes shettis Mumrik. Sen har vi aldrig gått i samma klass eftersom vi gick A och B. Jag gick i A och Emilia gick i B. 
Men vi har umgåtts och allt som har med hästar att göra är jag och Emilia. 
Sen blev jag skötare på Emilias lillasystershäst Bonanza och då började vi rida tillsammans allt mer och sen fick jag ju Pettson och då stod vi i samma stall i ungefär 1år. Då red vi typ jämt och innan vi fick mopparna så cyklade vi alltid till stallet. Emilia bodde nämligen då i Timmele. 
Sen började vi ju tillsammans nere i Varberg, tyvärr fick jag ju flytta hem igen men vi hade verkligen rolig tid nere i Varberg :) 

Sen har vi som säkert alla andra haft våra svackor men nu är vi uppe på toppen av berget igen! Vi har gjort de mesta tillsammans och mer ska det bli! 

Love you girl!





Kommentarer
Postat av: Millan

nehe, så 7-9 räknas inte ?:O haha

löv you to <3

2011-01-04 @ 23:01:50
URL: http://millanedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0