Fullt upp!

Som ni märker har jag fullt upp, hela tiden och jämnt. Jag hinner verkligen inte med allt jag vill och kan göra. I vår kommer jag blogga om jag har kvar alla bloggar på 4 bloggar. Denna, min nystartade tillsammans med Emilia, min häst blogg som min lärare läser och min apu blogg som en annan lärare kommer läsa. Förstår ni att jag kommer ha fullt upp? Och för att jag ska klara mina betyg måste jag lägga mer energi på dessa två bloggarna. 
Jag har knappt något roligt att skriva i bloggen heller, jag vet att jag kommer tappa så otroligt mycket läsare om jag bara någon igång går in och skriver. Men jag tror detta får vara en liten off blogg just nu när skolan drar igång. Den kommer bara användas för tex saker med hunden eller något speciellt. 

Jag hoppas ni har förstående med detta och vill ni nå mej så kika in på www.tavlingsryttarnaa.blogg.se 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0