Sjuk!

Vilken vecka jag har haft, i måndags så blev Nea's bästa kompis sjuk och fick lämna skolan i ambulans. Nea är min klasskompis. Hon ville åka till henne i Borås och jag erbjöd mig att skjutsa henne. Vi var där hela dagen och kom hem till 4 och då vart det ju ingen idé att gå tillbaka så var i skolan i 30min. I tisdags var jag i skolan i 30min och sedan åkte jag och mamma till Borås för att röntga handleden, vi skulle vara där runt halv tio och kom dit och satte oss och sedan fick vi veta att det skulle ta lite längre tid än väntat då de hade en olycka som de var tvunga att ta först. Vi satt på röntgen i 1 ½ timma och väntade tills jag fick komma in och så tog det 10 min sen vart jag klar.
Vi kom tillbaka till stan vid 12 och jag slutar 12.10 så det var heller ingen idé att åka tillbaka. Igår hade jag då min APU och var på Sibylla till klockan 14 innan jag åkte och red på spec idrotten och idag vaknar jag upp med feber, ont i rygg och nacke och mår väl sådär. Känner mig lite illamående också. Har ingen bil heller och hovslagarn kommer vid 4, får se hur mamma löser detta! Jag återkommer när jag har något spännande om studenten eller skolan att berätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0