Avatar!

Idag var jag och en kompis, Fanny heter hon och kollade på premiären av Avatar!

Lite suddig bild dock...

Jag trodde den skulle bara handla om fantasy, men icke sa nicke!
Den grep tag i mig som, jag ussh. Jag började nästan lipa för att jag tyckte så synd om vissa personer.

Den är helt klart värd att se!

Den handlar om en kille som sitter i rullstol som kommer till världen Panadora. Där börjar han åka i en maskin och blir en Avatar. Han lever i en annan värld och så fort han somnar kommer han tillbaka till den "riktiga" världen.
Han har först det som uppgift men helt plötsligt kommer känslor in och det blir inte rikigt som han tänkt sig..

En film som i början griper tag i en, i "mitten" tyckte jag att den blev lite "långdragig" men sen blir det action kan jag lova!

Dock är den 2 h och 41 min.
Men det är skaparen av Harry Potter men man märker inga såna grejjer och detta är filmen han alltid velat gjort, nu är den ute och gå och se den!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Jag gör åt andra för ca. 40 kr beroende på hur avancerad bilden är :)

2009-12-19 @ 17:11:00
URL: http://rebeccainabox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0