Lördagskväll, att mysa hemma =)

Just nu sitter jag, Johanna och Elin och kollar på tv4:as film 28 dagar.
Helt okej film!
Mamma och pappa är på julbord, åh det är ju så mysigt! Eventuellt ska jag äta det nästa söndag, vi får se hur det blir. Efter filmen blir det väl eventuellt sängen, ska försöka gå upp lite tidigare imorgon än vad jag gjorde idag. Haha
Imorgon har jag lunch fodring i stallet, och sen ska jag eventuellt kolla Juljippot om jag orkar, inte alls säkert jag orkar .. haha!
Sedan på måndag är det skolan igen, får se hur mitt schema ser ut, det brukar bli olika varje dag eller vecka typ^^
haha
Idag har jag vart och shoppat i borås, vart inte alls på shopping humör när jag inte hittade den klänningen jag ville ha, det blev endast ett hårband, bh och trosor. Hittade ett jätte fint par, åhhh.. :)
Sedan blev det stallet, hihi!
Nu ska jag blogga klart, bye!

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

Hejdär :)

allt bra?

2009-12-06 @ 14:01:53
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: jasmingz.blogg.se

kolla om du blev en av finalisterna, om nt rösta ändå:)

2009-12-06 @ 16:27:14
URL: http://jasmingz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0