Det är så jävla tråkigt!

Ja det är så jävla tråkigt att packa upp sina väskor. Ska aldrig mer packa en enda väska som jag måste packa upp! Blää!!
Jag har i alla fall packat upp två väskor, ganska skönt! men har massa att packa upp till, yeeah!

Och sen skulle jag tagit min moppe och åkt till stallet, haha. Så det regnar ute gav jag upp det. Istället har jag kollat igenom allt som mamma spelat in till mig, tack!

Nu ska jag inte göra ngt, vänta på att Elin eller mamma kommer hem och sen ska jag åka till stallet och se hur min kära mår!

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Okej bra :)

2009-11-18 @ 15:59:12
URL: http://alltidhannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0