I wish, you and me

Nu ska jag sova, klockan står på nio imorgon. Kan inte sova bort dagarna nu när man är lite ledig!
Ska försöka få iordning på mitt rum och försöka börja packa upp lite, hade nog underlättat när man börjar skolan sen och inte ha allt nerpackat i kassar och så..
Sen ska vi hämta hem skrutten imorgon, blir jobbigt att träffa alla igen och säga hejdå och så. Men jag kommer ju ner på torsdag igen! Kommer sakna hela bunten!!<33

För er som undra, jag skrev ju innan att jag skulle börja på Tingsholm på måndag. Jag ska börja Handel, hp09!

Nu suger min hund på tungan, jag trodde bara det var små barn som gjorde dt. hihi!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: mizthanguyen/v.

svar: awu okeej :D Joo då helt okej faktiskt sj då? :D

2009-11-17 @ 14:19:53
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0