When the someone that you need..

Idag fyller min syster år!
Så upp tidigt och fira henne med tårta och paket i hennes säng, sen kröp jag och Bella ner igen och somnade om, hmm mums!
När vi vaknade nästa gång vart det lite bråttom så fixade iordning mig  och käkade smörgås tårta till frukost, kommer nog få göra det i flera veckor framåt, puuh!

Sen åkte jag och mamma in på möte i Tingsholm, om att jag ska få börja där, nu känns det ännu bättre!
Efter det, hem igen och bara slappa och inte göra något. Snart ska mamma komma hem och då ska jag ut med Bella en sväng och sen ska jag väl laga mat med Elin och så ska vi käka mat som Elin har beställt;)

Imorgon ska min ponnie hem!:)!

Om en vecka börjar jag här!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket program ska du gå?

2009-11-16 @ 18:31:00
Postat av: Julia

Varför ska du börja tingsholm? lite nyfiken måste jag erkänna att jag är... men kul, så kommer man ju se mer av dej o pollen din! :)

kram

2009-11-17 @ 20:06:31
URL: http://ryttarliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0