Åhh vill ha igen!

Vill ha en ny vovve. Nej inget fel på Bella men hon blir 4 år till sommarn och hon har inte det där lilla extra som man söker hos en hund. Så därför vill jag ha en ny liten vovve som jag kan ställa ut och senare eventuellt ha några valpar efter. MEN det är svårt att hitta en som inte har någon sjukdom efter sig eller valpar över huvudtaget.
Bellas uppfödare är kanon! Men hon har inga valpar på gång än.
Dessutom har jag en pappa som har med Bella varje dag i lastbilen och han är inte så sugen på att ha två hundar eftersom Bella är väldigt "vaktig" av sig. Men övertals förmångan finns!!

Fixar det inte sig med en vovve snart så kommer jag spara ihop att köpa en hund när jag fyller 18år. Då kan jag äga den själv och bestämma över den helt själv.

Men just nu är jag grymt sugen på en ny hund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0