Ajjj!

Mocka aldrig i hagen med ond arm, ajj vad ont det gör! Men två kärror fattigare är hagen i alla fall, haha.
Men vi har väl ungefär 100 kvar skulle jag gissa, men mockar man en om dagen har jag kommit på så kanske man är klar till sommarbetet? Nog om det.
Åkte och tog ut pengar efter och sen in på Ica och köpte mat och cola. Maten är slut och colan hamnade på golvet, värst vad jag kör!?!
Jag har nu gjort 3.5 / 9 saker på min lilla lista. 2 till vet jag kommer göras idag, resten vet jag inte. haha.

Jag tror våran tv har pajjat eller boxer för hela tvn är vit och det går inte göra någonting, gissar mej närmre att det är boxern faktiskt. Orkar inte ta tag i det är det värsta med.. Väntar på Elin eller mamma kommer hem istället, ja så får det bli!

Tackoajjö så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0