Är riktigt tråkig!

Gud, jag är riktigt tråkig. Men så blir det när man har feber, kan inte prata och näsan bara rinner! uhh!
Men så är livet nu och bara att acceptera.

Jag har varit iväg på agility, Bella var ur fokus och jag var inte riktigt med. Men haha, ja bra kan man ju inte säga att de gick i alla fall, haha!
Nu blir det bara att ligga i soffan och hoppas de täppta i min lilla näsa ska försvinna, inte alls kul när de bara rinner, fy blä! Dessutom hjälper inte nässpray så jag får väl ha ont i näsan och de får vara täppt, fy!

Imorgon har jag att släppa ut hästarna på morgonen och fixa hos Pewep, sen blir det bara att slappa i soffan och bli frisk!!
Måste bli frisk till på lördag! Då dumma förkylning, ge dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0