Hemma igen

Hemma från stallet, Pewep fick endast gå i typ 40 min. Något som inte var tanken, men finns det inte snälla personer så gör det inte, hmm blir suur..

Nu lagar mamma mat, funderar på att gå och duscha nu innan maten blir klar. Tydligen ska de bli påskmat, janssons. Är inte jätte förtjust i det ska jag faktiskt erkänna men det får väl gå för denna gången. Sen när påsken är över så blir det ingen sån mat innan jul hoppas jag!

Ikväll ska vi festa och önska att skidbacken kommer tillbaka även nästa år! Ska bli intressant och se vilka som kommer och inte kommer. Jag kommer nog inte stanna så jätte länge eftersom jag har sagt till mig själv att gå upp tidigt imorgon så jag kommer till stallet i tid.

Men jag hoppas jag kan uppdatera ikväll! Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: okej jag förstår. Joo det har jag haft!:) Detsamma

2010-04-02 @ 19:04:30
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0