Hur kan man bli så anträffbar men ändå inte?

Det värsta jag vet är när jag skickar ett sms till någon och den inte svarar. Ibland blir jag till och med tokig!
Även om jag vet att personen i fråga gör något eller inte har tid till att svara, men ändå känner man sig bortglömd.

Nu har jag varit och ätit pizza, blev helt proppmätt. Nu ska jag göra tee och sedan gå och lägga mig och läsa en bok faktiskt, är inne på tredje boken av Twilligt. Riktigt spännande eftersom filmen har premiär i slutet av JUNI! Den får jag banne mig inte missa!

Nu hoppas vi att både datorn och bredbandet håller, har varit lite strul med det nu ikväll. Men funkar det lovar jag att de kommer en uppdatering imorgon! Kram

Dessutom MÅSTE jag lova mer bilder, fy skäms på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0