Ingen rolig dag

Nee ussh, sånna här dagar kan lika gärna slumpas bort. Fy!
Vi hade lektion på morgonen då inte ens läraren visste hur man gjorde, superfint! Då satt vi nästan hela lektionen och försökte leta upp de, super!

Sen hade vi matte och det gick väl i alla fall bra och efter den bransch och produkt kunskap då vi fortsatte med vårat testa på företag. Vi kom lite längre idag i alla fall och det var väldigt skönt! Dessutom gjorde vi vem som skulle vara vad i företaget, och jag blev VD.

Sen hade vi mer än 2 timmars hål, Grattis! Så efter det hade vi prov i typ 20 min, väldigt lyckat. Får se hur provet gick, tror både det gick bra och dåligt.

Tog en buss hem och nu ska jag åka in och hämta glasögonen som har kommit :) Och efter det pussa och skritta på min älsklings häst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0