Kan inte bestämma mig!

Mammi och pappi ska ställa upp husvagnen imorgon. OCH jag kan inte bestämma mig om jag ska följa med eller inte. Det som överväger att vara hemma är om jag blir bättre att träffa en eller flera personer.
Men just nu känns det inte som jag kommer bli mycket bättre eftersom näsan rinner och ögonen rinner, huvudvärken tar och orken finns bara inte. Dessutom just nu har jag ont i halsen och kan inte prata.

Så blir jag inte bättre imorgon så åker jag nog med, vill inte ligga här hemma hela kvällen imorgon och inte göra något, sådär roligt. Då är det bättre att följa med och slippa göra något själv. Kan man få allt lite mer "serverat".
Man slipper laga mat och så. Ne nu låter jag bortskämd vilket jag verkligen inte är, eller jo lite. Men det är alla.

Men som ni kanske förstår är det mycket bättre att vara med mamma o pappa när man är sjuk.

Men jag överväger att sova nu, fick inte många timmars sömn natten som var. Vaknade flera gånger av att jag behövde snyta med, täppt näsa och kunde knappt andas eftersom jag stängde munnen. Hm smart Linnea!!

Godnatt, hoppas ni får en bra morgondag. Ska försöka uppdatera så gott jag kan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0