Känner mig förvirrad..

Att gå miste om något som inte finns, det är svårt.
Att gå miste om något som finns det är lätt.

Jag vill så mycket, får knappt tiden att gå ihop, vill hitta en tidsmaskin som sätter stopp för tiden. Jag vill så otroligt mycket att jag knappt får huvudet att tänka ibland, sitter uppe sena kvällar / nätter och bara försöker få det att gå ihop.
Tävlingar ska inplaneras, hundutställningar, husvagnen ska besökas och så ska jag få ihop att träffa kompisar därimellan. På söndag är det en tävling jag gärna hade velat åka på, men jag fyller år på lördag och ska ha kalas på söndag, nepp funkar inte att dra iväg då nej.
Få det att gå ihop och inte att de ska bli för mycket är också väldigt svårt, jag har lätt att överplanera mig och planera allt på samma dag.

Imorgon har jag ett mål, att fixa stallet och sedan städa. Dock har jag knappt träffat någon på lovet, hade varit väldigt roligt att träffa någon imorgon. Men ibland verkar det bara som jag är bra att ha, ifall att.
Vet knappt om jag orkar med sånt, jag lever mitt liv, thats life och ifall någon vill leva med mig i mitt liv så får man anpassa sig och se där efter. Jag har nått en punkt i livet som jag förstår hur underbart det är att leva, önskar dock att jag hade varit några år äldre så jag kunnat gått klart skolan. Har "bara" snart 2 år kvar, yippie! Sen ska jag söka jobb någonstans och dra iväg med hundar och hästar och fortsätta leva livet, hm låter som en bra ide? Funkar fint för mig i alla fall!

Nee jag vet inte, jag kanske bara är dum och inte förstår hur dåligt jag beter mig? Jag kanske är illa person och behandlar alla dåligt. Det kanske därför det är som det är.

Ne nu ska jag inte sitta och tycka synd om mig själv. Dumt av mig!

Jag har i alla fall börjat städa.. På tal om något helt annat. Måste, måste plugga också, fast jag fattar ingenting om jag ska vara ärlig. Därför får de ligga. Jag orkar helt enkelt inte.
Hade suttit fint med en film också, hm kanske kan plocka fram en och kolla på.

Vet inte heller hur jag ska göra imorgon, stallet tidigt, tidigt på morgonen eller senare på dagen. Åhh det lockar på morgonen helt klart! Eller, kanske inte?

Kommentarer
Postat av: Millan

Vad har hänt?

2010-04-09 @ 00:00:06
URL: http://millanedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0