Några minuter kvar

Några minuter kvar av min födelsedag, jag njuter varje sekund!
Min dag har varit väldigt bra!

Började med tårta på sängen från mor, far, syster och hunden såklart :)
Då fick jag ett mystiskt paket, pengar från pappa och ett Elinpaket. (Vi kallar det så)
Sen åkte mamma o Elin på kör och jag satte mig lite vid datorn och sen åkte jag till stallet och red Pewep.
Efter det kom mamma och hämtade mig och körde dit jag skulle få det mystiska paketet. Hmm, det var svårt att gissa faktiskt men mest av allt hade jag önskat mig en ny säng. Vi svänger in på JYSK och japp en ny säng :D
Fick provligga och vända och vrida och hålla på, gud jag måste sett ur löjlig ut!
Men tills slut fann jag den!

Vi fixade lite mer saker och sen åkte vi och ät på Sibylla och sen hem igen för att hämta släpkärran för att kunna transportera hem sängen, otymplig som den var fick vi på den på släpkärran och hem körde vi. Knepigt läge att få in hela sängen i huset och upp för trappan eftersom jag bor en våning upp. Men jag, mamma och pappa lyckades tills slut!
Den gamla sängen fick min ärade syster.

Sedan färgade mamma håret, och det blev toppen. Utväxten är borta!

Efter jag duschat och börjat göra mig i ordning plingade det på dörren, Ellinor och Victoria stod utanför dörren!
De visade mig sen en underbar film som jag kommer kolla på många gånger om och skratta lika mycket precis varje gång! Tack snälla ni! <3

Efter det plingade Nea och Fanny på dörren och sist men inte minst, som vanligt kom Emilia.
Vi åt lagad kyckling av mästerkocken Elin! Alltid lika mumsigt!

Sedan dansade vi ett jätte roligt spel till Wii som Krista hade med sig, haha många skratt och roliga movvs ;) Sedan kom godiset och chipsen fram och vi satt och snackade en bra stund, underbart med vänner! :)

Nu har alla åkt hem, hoppas Ellinor och Victoria kom hela till varberg efter lång tur. Tack fär fina presenter och mycket fina skratt!

Älskar alla er tjejor som gjorde min kväll underbar =)

Nu ligger jag i min nya säng och somnar vilken sekund som helst, men vad gör de? Imorgon är det en ny dag med släktkalas! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0