Nationella prov

Jag har sovit förvånats värt bra. Konstigt nog faktiskt, jag borde vara super nervös, enligt mig själv men det tycker inte kroppen. Idag har vi NATIONELLA prov i Engelska! Fy pusst!
Jag ska sitta och skriva uppsats i 80 min!
Jag kommer dööö!

Så om det inte kommer någon uppdatering ikväll så vet ni varför! haha

Nu har jag ätit min första frukost sedan jag slutade i varberg tror jag, alltså när det har varit skola.
Äter aldrig frukost hemma på morgonen, jag går nog upp alldeles för sent så jag hinner aldrig fixa i ordning det, tycker det är bättre att få sova lite längre :)
Egentligen är väl det väldigt dumt, eftersom frukost är den bästa måltiden på dagen men många, eller i alla fall en del kan inte äta frukost på morgonen och det gäller samma för mig. Det lockar helt enkelt inte, brukar bara dricka ett glas oboy eller juice. Funkar bäst!!
Men jag tycker verkligen inte ni ska göra som mig, fy det är dåligt att inte äta frukost på morgonen, det borde man göra!!

Nu ska jag ta en eller två alvedon och borsta tänderna och sen gå till bussen. Orkar knappt ta ett steg till men det måste man, hoppas jag kan vara i skolan hela dagen idag. Skulle verkligen behöva det!!

Håll nu alla era tummar är ni snälla! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0