Nu vill jag inte vara sjuk längre...

Innan när man var liten ville jag nästan att febern skulle drabba mig, amen lite feber hade ibland inte suttit fel. Men jag hade ett grymt imunförsvar så jag blev aldrig riktigt sjuk som jag ibland önskade.
Året 2010 gjorde allt, eller inget. Det beror på hur man ser det. Men året 2010 var de då allt jag önskade att vara lite sjuk. Någon gjorde min önskeuppfyllelse men dubblade på 1000 gånger mer.
Dessutom var denna önskan för kanske 5 - 10 års sedan? Nu vill jag inte vara sjuk!

Jag har varit sjuk i för många veckor detta året och det är bara slutet av APRIL?! Undra hur året 2010 ska sluta om jag ligger i sjuksängen varje dag? Antagligen kommer det blir ett grymt tråkigt år, helt värdelöst. Som ungefär en bal på slottet, kanske?

Önskan att bli frisk finns säkert hos många, hos mig är den olidlig. Blir jag inte frisk snart kommer jag gå under. Jag vill ha ork att göra saker, att kunna rida min häst, kunna gå till plugget utan att må förjävligt och kunna vara lycklig!

Så imunförsvar, var finns du när man behöver dig som mest? Kom tillbaka, jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0