Orkar inte blogga

Har ingen blogglust.
Har haft sjukt mycket att göra och det är inte över än, dubbelbokar alltid mig själv och försöker få min häst tränad, skolan att funka och så försöker jag få lite, lite tid över till min hund och mina kompisar. Det hade funkat mycket bättre om dagarna hade lite fler timmar.

Idag har jag i alla fall skolan och sen hade vi spec idrott och då fick jag hoppa en stor häst som heter CC. Det gick jätte bra och den hoppade kanon!
Sen hem, plugga, äta och så. Sen iväg till stallet igen och träna med Pewep, som övrigt gick mycket bra på träningen! Nöjd med den lilla skrutten ;)

Nu har jag duschat och ätit och kollar nu på andra avenyn, sen ska jag sova.

Imorgon har jag prov, som förövrigt kommer gå åt skogen! Och sen ska vi kolla film på svenskan, och efter lunchen så ska vi åka till Hofsnäs och Torpa Stenhus! Mycket roligt och trevligt!
Känner dock att jag börjar bli gaanska förkyld, inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0