Saknar myyys!

Ni som läser detta eller hela min blogg blir nog snart knäppa.
Jag är ganska hemlighetsfull av mig, eller hur? Det hör till, hemligheter är till för att hållas och knåda på lite mer än vanligt. Det blir så mycket roligare då ;)
Jag hoppas jag kan berätta inom snar framtid, hade verkligen varit super! :)

Nu ska jag sova, imorgon väntas en full dag i skolan dessutom ska vi simma på idrotten, yippie! (Skämt!)
Sen ska jag ha företagsekonomi, om jag orkar. Åh den lektionen är den tråkigaste av dem alla på hela veckan!! Jag kommer nog seriöst dö!

Sen på kvällen hoppas jag på något med vackra Ellinor! :) Sitter fintfint just nu, det kan jag lova! :)

Ja men uppdatering imorgon ska väl försökas hinnas med, måste även försöka få upp lite mer bilder också ;) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0