Skolan, buhu!

Sitter i skolan och har information & layout, ganska tråkigt.
Sen har vi hål i två timmar och en halv timma. Lite långtråkigt eftersom jag är ensam tjej i skolan idag.
Men blir nog ut till stallet och fixa hos Pewep så jag bara kan rida och bada och putsa i eftermiddag.
Sen har vi idrott men jag ska nog inte vara med, eftersom jag har lite ont i halsen.. Blää vill inte bli sjuk nu!!

I eftermiddag ska jag fixa och dona hos snyggingen och sen blir de väl kväll så småning om och då blir det bara slappa med god mat framför tvn och ladda upp tills imorgon! Skojj med tävling :D

Vet att jag inte varit super duktig med uppdateringen här, igår hade jag fullt upp som vanligt och i onsdags så hade jag allmänt deppdag, buhu!

I helgen blir det tävling imorgon då, eventuellt myys, vi får se!
Och sen på söndag blir det hjälpa till på storhäst tävlingen och sen jogga Pewep så han kan vila på måndag =)

Nu ska vi snart läsa på lektionen, dö tråkigt varje gång. Somnar typ varje gång också, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0