Trött, ont i tån och borde plugga!

Det borde vara förbjudet att ha skola efter en hel tävlingshelg.
Jag är så otroligt trött! Hela huvudt säger ifrån. Men vem säger att de inte går att vara trött och vara på't igen??
Nja, jag vet knappt om jag kan hålla med om det.

Dessutom har jag ont i min tå!! Helt otroligt, men har fått skoskav av mina tävlingsstövlar tror jag och fick en fin blåsa där i lördags som jag sedan gjorde hål på och i går gick jag mycket UTAN plåster. Så det blödde lite när jag kom hem igen, stackars tå!
Idag har jag plåster, men vilken obehaglig känsla det är, helt sjukt att ett litet plåster kan göra de så obekvämt?!

Nu borde jag plugga, men jag sitter och kollar inspelat Världscupsfinalen! Thijo tycker det är otroligt mycket bättre, böckerna kan fara åt skogen! Har ingen plugglust alls, men jag har ju faktiskt sagt åt Pewep att han ska vila idag bara för att jag skall kunna ägna all tid åt mina böcker.
Mina böcker vore vara evigt tacksamma att jag lägger ner en hel eftermiddag åt dem och inte åt min häst.. De borde tacka mej länge och även kanske lära mig något också? Hm, jag tror inte skrapt på de sista alltså..

Men imorgon har jag i alla fall sovmorgon, om det är skönt! Vi har löshoppning på kvällen, ska bli jätte roligt faktiskt! Hoppas man får lära sig något nytt och vettigt!

Ne nu ska jag hämta mina fina böcker, önska mig lycka till att de lär mig något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0