Finns att göra i Ulricehamn

Jag fick en fråga om vad som finns att göra i Ulricehamn som är "staden" som jag åker till om jag ska shoppa och så. Timmele är bara en by!

















Här ligger Ulricehamn


Kallbadhuset i Ulricehamn. Ganska nybyggt och bryggan ligger mitt ute i sjön. Här går också basta, få massage m.m.


Skottek, en favorit badplats på sommaren


Bryggan. Här kan man äta gott eller bara gå hit och prata med andra människor. Dessutom får du syn över sjön.


Torgstallet, världens bästa fikaplats. Finns även god lunch!

Här finns lite som man kan besöka, eller äta eller så. Så mycket finns det inte att göra, vill ni att jag ska tipsa om något annat, plinga till bara!


Kommentarer
Postat av: simone

vilka häärliga foton!

2010-08-29 @ 15:02:15
URL: http://fattybom.se
Postat av: Trees

Ser ut som ett mysigt ställe:) Typ som kungälv!

2010-08-29 @ 15:46:43
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0