Första dagen in school

Inte jätte bra att göra Ullared i måndags, liseberg igår och så skolstart idag. Men tror detta kommer bli ett kanon år, vi kommer ha så jävla skoj känns det som! UF-företag, APU och så en stört skön klass med en ny mentor som känns som det är en nystart!
Nu jäklar kör vi klassen!! :)

Nu har jag precis kommit hem från Ikea, ingen lugn och ro! Men imorgon har jag sovmorgon tills 11 och sen går jag till 16.10 och sen ska jag bara rida och sen ska jag SLAPPA! På fredag är det movienight med girlsen! Fullt upp, jag gillar´t! :)

Kommer bilder från Ullared så småning om, andra bilder har jag inte tagit!

Kommentarer
Postat av: Hanna

- Tack, hade det dunder :)

2010-08-18 @ 21:49:04
URL: http://frankiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0