Helt utan kapacitet

Idag har jag ridigt Pewep, eller det började med att jag gick upp och åt frukost och sen tog jag moppen och hämtade Emelie som hade försovit sig och sen red vi en sväng på travbanan och sen skjutsade jag hem Emelie igen.
Tankade på hemvägen, kom hem, satte mig vid datorn, åt lite och sen pladask har jag suttit här. Fy fan, en hel dag har gått utan att jag gjort något? Förutom redigerat lite filmer som har haft panik och inte velat funka och sen har jag gått ut med Bella och trimmat Bella. Men ingenting mer, fy fasen!
Får nu sätta på en film till tror jag och imorgon ska jag ta tag in my life!

Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: Tack :D

kramar

2010-08-29 @ 00:23:34
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Har träffat lite vänner oså, själv då? :)

2010-08-29 @ 01:21:09
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0