Vet inte vart jag ska börja

Har precis varit iväg och hoppat Clearround i Gäsene. Om ni undrar vart Gäsene ligger så ligger det långt bort i ingenstans.
Himlen öppnade sig och det verkligen öste ner när vi red fram. Jag tänkte bara jag ger upp, jag orkar inte. Men in på banan kom vi och över alla hinder kom vi också, helt felfritt! :)
Duktig lilla ponny, blir bara stoltare och stoltare över dig.
Red som en kratta, skratt!

Nu ligger jag i sängen, måste egentligen bädda min säng men orkar inte. Tror jag sover i pappas säng istället. Imorgon ska jag ha slapp, slapp, slapp dag =D Det är jag värd!

Btw, var nog inte torr någonstans!

Kommentarer
Postat av: Katja

sv; jadå :)

2010-08-11 @ 23:14:11
URL: http://kaatjajakobsson.blogg.se/
Postat av: Girly

har också slapp dag:) gillade du hur designen av huset blev?

2010-08-12 @ 14:40:45
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0