Bra dag!

Bra dag idag känner jag! 
Försov mej så jag inte hann med bussen i morses, låg och halvlyssnade på radion och gick upp vid nio. Duschade och lagade äggmackor. Äggmackorna blev sådär. Nu sitter jag här, ska nu gå upp och sminka mig och fixa håret. 
Sen tar jag bussen in vid kvart i tolv och sen går jag i skolan till fyra och efter det är det ner till körskolan och gå körkortsteori hela eftermiddagen och sen blir det hem och bara slappa. Jag kommer nämligen inte till stallet idag, mamma är borta och pappa kan man ju inte räkna med, dessutom snöar det ju ute så jag tror verkligen inte man kan räkna med honom idag. Jag ska nog gå och lägga mig tidigt idag, jag gjorde det igår, eller ah jag var i säng vid kvart i tio och så läste jag lite teori innan jag somnade vid tio och jag känner mig mycket mer utvilad idag :) 

Men nu måste jag pyza, ha en fin dag mina vänner =) 


Jag längtar tillbaka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0