Dag 1 - Om mig


Jag heter då Linnea Borgström och är född den 10 april 1993. Jag är uppväxt och bor fortfarande i ett litet samhälle som heter Timmele. 
Har alltid varit en tjej som tycker det är roligt att prova på nya saker och gärna ha 1000 olika saker att göra samtidigt. Jag är en tjej som knappt kan sitta still och vill gärna hinna planera dagarna i ända, även om det aldrig blir som jag tänkt mig!

Jag har testat på att spela fotboll, tennis, dansat bugg, varit med i kör och säkert något mer. Men jag fastnade för de underbara söta fina djuren, hästar. Jag har nu sen ungefär 4 år tillbaka en egen häst och har också en hund som hela familjen äger. Jag ställer ut och tränar agility med den. 

Jag är en person som sätter alla före mig själv, alla andra ska må bra framför mig vilket gör att jag verkligen kan må jätte dåligt ibland men oftast mår jag toppen! Jag är en person som lätt tar ansvar och älskar lära mig nya saker. 



Det var om mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0