IDOL FINAL IKVÄLL



Idol final ikväll! 
Har ni följt det? Det har jag! 
Vem tror ni kommer vinna? 

Jag tycker både Jay och Minnah är bra, dock tycker jag Jay är lite mer rockig och kanske inte platsar i Idol. Minnah är grymt bra hon också och helt coolt att hon faktiskt åkte ut och sen fick chansen att komma tillbaka igen och slå helt stort igenom. Nu står hon i final? Vem hade egentligen kunnat ana detta när hon åkte ut för x antal veckor sedan. Inte jag i alla fall. 

Men tror båda känner sig som vinnare, det är ju oftast så att båda kommer få skivkontrakt och de ena efter de andra. Är man topp 10 har man nog en karriär snart, eller i alla fall inom sinom tid tror jag. 

Minnah ska sjunga:
  • Eget val - What you waiting for? (Gwen Stefani)
  • Tittarnas val - Twist and shout (The Beatles)

Jay ska sjunga:
  • Eget val - Higher (Creed)
  • Tittarnas val - Like a prayer (Madonna)
Båda kommer sjunga vinnarlåten: Dreaming people

Vill du rösta? 
Jay har numret: 099 414 01 
Eller smsa JAY till 72 400

Minnah har numret: 099 414 02
Eller smsa MINNAH till 72 400

5.70kr per samtal / sms + trafikavgift!

Kommentarer
Postat av: jessica

ja vf skulle jag inte om du läser min ..

2010-12-10 @ 19:29:11
URL: http://priyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0