Redovisning

Jag har redovisning i samhällskunskap idag, varför kan man inte bara ställa in alla lektioner sista veckan så man får lite slappt? Ja tänka sig om man kunde få den viljan igenom. 
Jag skulle haft idrott men värk i ben och mage kom tillbaka, så det blev ligga sängen för den skulle puts väck. Nu är den nästan borta så får åka in och göra redovisningen i alla fall, hoppas jag kan stanna kvar till svenskan, blir ett himla åkande annars. Sen blir det körlektion och efter det direkt till Apu platsen och kolla lite saker, helt sjukt som jag har längtat efter denna apu plats och nu är den bara några veckor i från mig :) Sen hem och äta och plugga lite och sen till stallet och ikväll blir det träning, sjukt roligt :) 

Nu ska jag höra med pappa om han kan skjutsa in mej annars måste jag ringa mammi! Nackdelen med att inte bo i Ulricehamn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0