Det löste sig ändå!

Jag åkte till skolan, ganska dåligt samvete för att jag inte gjort engelskan. Tack Gunilla för skjutsen idag! :)
Så hade vi Turism något jag inte varit på någon gång denna termin, skäms! Men det gick i alla fall bra och fick två uppgifter med en gång, grattis! En uppgift som ska redovisas på tisdag, om knallarna och knallestatyn. Vad jag just kom på att jag måste skicka ett mejl till läraren och ifråga sätta uppgiften!
Sedan har vi fått ett projektarbete, ska skriva om Halland och göra det till Turist information. Lär bli spännande och se vad jag kan knåpa ihop och se vad jag själv kommer tycka om det.

Sen var det dags för engelska, efter lunch. Måste tacka Fanny för du räddade mig! Och så engelska, jag måste säga. Jag har nog aldrig gillat engelska och det gör jag verkligen inte heller, förutom hemma, då kan jag prata på med mig själv. Gud jag låter ju senil.. Suck!

Sedan svenska, en mycket bra lektion faktiskt. Vi läste i tjugo minuter sen fick man välja att läsa vidare eller jobba med sin "person jag beundrar" uppgift. Vilket jag givetvis hade hemma så det blev att fortsätta läsa. Alla lämnade klassrummet och där satt jag. Så jag började prata med våran trevliga svenska lärare, Ellinor. Och så vipps var vi inne på hästämnet, och blev givetvis en hel del tjöt om det. Hur kan det vara så uppenbart att hästar är allt? :)

Sen kom syster och hämtade mig, åkte hem. Började plugga smått och sedan till stallet där Pewep fick nya fina skor, nej inte nya skor men han blev verkad i allafall. Så fixade jag, han fick vila idag.

Vart hemma, pluggade engelska och turism som en liten blå.. Vid åtta orkade jag inte plugga mer, mat och så duschen!
Nu sitter jag här och trodde Andra Avenyn skulle gå, men wopps dem har bytt sändningstid. Inte gilla!
Så nu får jag allt vänta på paradise hotell ska börja istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0