Kickoff hela helgen!

I helgen har det varit Kickoff :)
Visste egentligen inte riktigt hur mycket jag skulle orka med men det gjorde jag!
Igår hade vi mer markarbete och hoppade inte så mycket, Pettson var lite trött eftersom han inte vart igång så mycket men han var duktig!

Idag hoppade vi lite mer, kombination och lite "titt" hinder. Eftersom Pepsi hade busat i hagen på dagen när jag hämtade honom och var genom svättig! Men vi hoppade runt 90 - 1m och Henrik kändes som han tyckte han var fin! :)
Jag är mycket nöjd med helgen! :)

Nu i eftermiddag har jag bakat kladdkaka, den blev sådär. Sen blev det städ i rummet och sen hårinpackning och ansiktsmask!

Nu blir det tv-tittande innan tidig säng! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0