Nästan perfekt!

Igår skrev jag ju att man aldrig skulle handla med min syster, haha. Hon kommentera och jag visste nästan att hon skulle göra det. Ganska komiskt och roligt.
Men jag står fortfarande fast vid mitt ord! Men jag tror faktiskt jag vet vem hon har det ifrån, min pappa. Ja, så är det. Idag vart det handling med honom istället och det var lika drygt det.. Dock har han ingen koll så det är lite roligare!

Annars har det vart skola och vi slutade ungefär 1 ½ timma tidigare så jag är nöjd :D
Sen hem och plugga lite, nämnde jag att jag hade prov imorgon som jag har varit en lektion på?!?
Sen stallet, Pepsi och jag red ut i den fina solnedgången.
Typiskt när det är fint väder så måste man sitta inne hela dagen och när man väl kommer ut så är solen på väg ner..
Men Pepsi var pigg, han har inte vart ute på jätte länge!!

Nu har jag städat lite, beodran av pappa eftersom mamma kommer hem ifrån Stockholm. Kanske ska hon åka bort lite oftare? För det engagerar verkligen pappa. Hm, om mamma läser detta nu så har vi inte gjort något! (Kom ihåg de;) )

Nu blir det plugg igen och sen dags för duschen och pappas hemlagade pizza, mums! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0