Skoldag, tiden flyyger iväääg!

Skola idag, gick från 7.50 till 14.55. Gick mycket bra men nu är jag trött! Men mer sagt än gjort. Har gjort "mycket" idag och måste snart lägga ifrån mig datan och plugga mer turism, har läxförhör imorgon. Har även en redovisning men de skiter sig eftersom jag inte hittar någon information!

Idag har jag gjort:
- Skolan
- Började på filmen
- Kollade hästhoppning
- Åt kladdkaka
- Stallet
- Pluggade lite
- Gjorde klart filmen
- Åt majskolvar

Nu plugga, tv, dusch och SOVA :D

Vi ses imorgon mina kära vänner ;)

Kommentarer
Postat av: Jen

hoppas allt är bra! :)

2010-02-09 @ 10:39:18
URL: http://apieceoftokyo.se
Postat av: serdar

hey linnea how are you

2010-02-09 @ 21:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0