Träning!

Idag har det vart skola, riktigt trööögt att gå upp idag faktiskt, blää!
Sen var det special idrott och eftersom jag skulle träna Pepsi på kvällen blev det ridskolehäst, faktiskt Bolette. Jag tänkte bara, nja inte denna hästen! Men jag ändrade lite uppfattning under ridningen, dock hade det vart bättre på en dressyrlektion än en hopplektion att ha henne tror jag.
Men jag överlevde det också, haha.
Sen kom Elin och hämtade mig, hem och äta. Var hemma ungefär en timma och sen tillbaka till stallet och göra färdigt Pepsi till träningen. Träningen gick bra och Pepsi var jätte duktig, dock gick det mycket bättre i helgen men jag tror Pepsi var lite trött. Så imorgon blir det nog bara skritta och trava lite.
Sen var jag bara tvungen att följa med till Ica och handla och herregud, handla aldrig med min syster! Ha!
Hemma, tog en dusch medans pappa lagade mat och nu har jag ätit, proppmätt och trött. Dags för sängen och sova. Kommer inte kunna gå, vakna eller leva imorgon!

Kommentarer
Postat av: Elin

MÄH, jag är ju bäst på att handla!

2010-02-10 @ 23:05:08
URL: http://borgstromelin.blogg.se/
Postat av: K R I T I

sova bort hela dagen låter faan nice :(

2010-02-11 @ 23:12:24
URL: http://kritis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0