Tröttis!

Igår vart det fest, ganska oplanerat egentligen eftersom jag planerade det under eftermiddagen. Men jag drog iväg vid halv nio / kvart i nio och mötte upp Ellinor, Linea och Cody utanför trädgårn.
Först var det typ bara klassen (fg09) som annordnade festen där men vid typ halv elva / elva kom de flesta och det blev riktigt mycket folk och drag! Hur kul som helst!! :)

Jag kom hem vid halv två, kunde inte riktigt koppla av så jag la mej och kollade på andra avenyn innan jag somnade.

Klockan slog på halv tio när jag gick upp, självklart av alarmet eftersom jag aldrig hade vaknat annars, iväg på trimkurs! Mycket intressant faktiskt men oj vad trött jag var när jag kom hem.
La mej och kollade på One Tree Hill men somnade och sov till tio i sex då mamma frågade om jag inte skulle iväg och rida Pewep. Men jag orkade inte det så han fick vila idag, som han dessutom ska göra sön - tis oxå, ojoj!

Har sedan ätit och kollat melodifestivalen, nu ska jag plocka lite i mitt rum innan jag ska sova igen, imorgon väntas jobb från 9.30 - 15.00

Krampåeralla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0