Lite plugg !



Även om man ligger hemma i körtel feber så måste man plugga, ja det är faktiskt sant. Konstigt nog..
Jag är faktiskt ganska förvånad av mig själv att jag gjorde färdigt min inlämning i tisdags! Men igår pluggade jag ingenting, inte bra!

Har detta att göra: (Detta har jag gjort)
- Hitta en person att beundra, hitta fakta och sen skriva ett manus utkast
- Läsa ut en engelska bok.
- Läsa kapitel 1 & 2 i Datorkunskap
- Läsa 146 - 157 i Information och Layout
- Jobba med vinklar på sid 174 - 180.

Idag är planerna:
- Plugga nu
- Äta medicin
- Plugga lite mer
- Äta mat
- Rida Pepsi ikväll
- Lagmöte om jag orkar.
- Duscha
- Kolla tv
- Sova

Hoppas ni alla får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

Tjena mittbena!

Hur är läget? :)

2010-01-21 @ 19:57:44
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: matilda

du får krya på dig!

den matte boken har jag också ;)

2010-01-22 @ 15:01:01
URL: http://tildaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0