Arbetsdag nr 1

Jag skrev nyss här, men så skrev ngn på facebook och då försvinner allt. Så jäkla typiskt..

Idag har jag gjort lite allt möjligt på mitt arbete, dock har jag haft huvudvärk och fått en blåsa på ena fingret, :(
Sen kom vi hem, kollade till Bertil som jag ska berätta om i ett annat inlägg, sen åkte jag till stallet, gjorde fint för hästen så han kunde stå inne i natt. Sen åkte jag hem, har nu ätit klar pizza att bara värma i ugnen, superbra faktiskt! Nu kollar på jag på greys och Bella ligger ute, superbra väder ute!

Efter detta programmet så ska jag upp och duscha och sen mysa i soffan en liten stund. Imorgon är det jobb fram till ett, sen ska jag och mamma handla och köpa en smörja till Pewep. Sen ska jag rida honom, vad jag ska göra sen återstår och ser.

Nu ska jag gå, hoppas ni får en bra kväll :)


Glöm inte tävlingen, den avslutas imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥ - gör gratis designer

sv; okej, jag ska bara ta det lungt, självdå?:)

2010-06-17 @ 21:29:28
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0